Bratara impletita dungi orizontale


12 responses to “Bratara impletita dungi orizontale

  1. Hey.!:* vreau si eu2 bratari modelu asta daca se poate dar sa fie cu roz si negru.

  2. sal 🙂 ….as vrea sa invat si eu sa fac modelu din prima poza …dak poti sa ma ajuti ti’as fi recunoscatoare …id …ali_v3r0
    …ms 🙂

    • cat costa prima bratara de mai sus si cum pot sa o comand? (id. de mess : coolgirl_gaboreank , ca sa putem vorbi mai fain) multumesc!

  3. Ti-am dat add. Cand esti on, da un semn sa vedem ce putem face. 😉

  4. pai cred ca ai bagat celalalt id …ali_v3r0….cu zero nu cu o 😀 …ms moolt 🙂

  5. Da si tu add te rog sa imi explici cum sa fac…daca vrei….ally.simple

  6. Buna.:)Te rog imi poti da id’ul tau sau ti’l las eu pe al meu(l.ra30) ca sa imi explici si mie putin cum vine modelul asta daca vrei:*Multumesc:*

  7. buna…imi poti explica si mie cum ai facut modelul?…este super…multumesc:*

  8. mh da voi chiar nu stitzi sa cautatzi pa net

  9. as vrea sa invat si eu sa fac modelele din poza

  10. Hei da-mi si mie add forever_and_ever_barbie daca vrei sa-mi explici cum se face modelul asta.Mersi>:D<

  11. As vrea sa stiu cat costa prima bratara si cum pot sa o primesc … ! ( coolgirl_gaboreank@yahoo.com ) Astept raspuns! Multumesc 🙂

Lasă un comentariu